"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢАТБАСАР АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЖАНЫНДАҒЫ АТБАСАР ҚАЛАСЫНЫҢ БАЛАЛАР - ЖАСӨСПІРІМДЕР ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОРТАЛЫҒЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЕННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЦЕНТР ДЕТСКО - ЮНОШЕСКОГО ТВОРЧЕСТВА ГОРОДА АТБАСАР ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО АТБАСАРСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Пандемия кезеңінде коронавирустық инфекцияның таралуының алдын алу мақсатында қосымша білім беру ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар

03.04.2020

Пандемия кезеңінде коронавирустық инфекцияның таралуының алдын алу мақсатында қосымша білім беру ұйымдарында білім

беру процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар

1. Жалпы ережелер

1. Осы әдістемелік ұсынымдар пандемия кезеңінде коронавирустық инфекцияның таралуыжағдайында мектептен тыс ұйымдардың қызметін тиімді ұйымдастыру мақсатында, сондай-ақ балалардың қосымша білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін балаларға қосымша білім беру (бұдан әрі – БҚББ) ұйымдарының басшылары мен педагогтеріне көмек ретінде әзірленді.

2. БҚББ ұйымының басшысы пандемия кезеңінде білім беру процесін ұйымдастырудың барлық мәселелері бойынша білім алушыларды, педагогтерді, басқа да қызметкерлерді, ата-аналарды (заңды өкілдерді) қолжетімді байланыс түрлері, білім беру ұйымының интернет-ресурстары арқылы ақпараттандыруды қамтамасыз етеді.

3. БҚББ ұйымының басшысы білім алушылардың, педагогтердің және басқа да қызметкерлердің санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, білім беру процесін ұйымдастыру бойынша шаралар қабылдайды, жоғары тұрған басқару органға және білім беру процесіне қатысушыларға қабылданған шаралар туралы шұғыл ақпарат береді.

4. БҚББ ұйымының әкімшілігі білім беру процесінің барлық қатысушыларымен:

әр адамның денсаулығын сақтау үшін жауапкершілігі және сақтық шаралары туралы;

телекоммуникациялық құралдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып білім алушылармен жеке және (немесе) топтық жұмысты ұйымдастыру туралы түсіндіру жұмыстарын жүргізеді.

5. БҚББ ұйымының әкімшілігі білім беру процесін ұйымдастыру мәселелері мен басқа да мәселелер бойынша жоғары тұрған білім беру басқару органымен, басқа да мемлекеттік органдармен күн сайын байланыс жасайды.

2. БҚББ ұйымдарында білім беру процесін ұйымдастыру тәртібі

6. Білім беру процесін ұйымдастыру белгіленген оқу жүктемесіне, оқу жұмыс жоспарына, білім беру бағдарламаларына, сабақ кестесіне сәйкес жүзеге асырылады.

7. БҚББ ұйымдары телекоммуникациялық құралдарды және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, оқытуды шеттетілген режимде қашықтықтан жүргізеді.

Қажет болған жағдайда білім беру процесінің кестесіне, білім беру бағдарламаларының мазмұнына оқытуды икемді ұйымдастыру нысанын құру қажеттілігінен туындаған түзетулер енгізіледі.

8. Оқу процесін ұйымдастыру үшін білім беру процесінің барлық қатысушыларына қолжетімді электрондық платформаларға және басқа да электрондық көздерге (видео-сабақтар, телевизиялық- сабақтары, жеке жұмыс, электронды журнал, курстар, чат-сабақтар, веб-сабақтар) кіруге мүмкіндік беріледі.

Google платформасы арнайы бағдарламалық жасақтаманы сатып алу және қызмет көрсету шығындарын талап етпейтін, қолданбаларға кіру веб-браузер терезесі арқылы алуға болады. Білім алушылармен педагогикалық қарым-қатынас жүйе бойынша құрылады: теория – тәжірибе – жеке білім беру бағыты бойынша жұмыс – баға.

Google Docs – бұл құжаттарды автоматты түрде сақтайтын, кестелер, презентациялар, фото және бейне материалдарды жасауға және өңдеуге болатын тегін қызмет, онда педагог өз тапсырмаларын, тестілерін және білім алушылар орындалған тапсырмаларын орналастырады, Google Docs өзі тексеріп, талдау жұмысын жасайды.

Яндекс.диск – бұл Яндекс серверлерінде файлдарды сақтауға, интернетке қосылған кез келген құрылғыдан дискідегі файлдармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін қызмет. Яндекс браузердің disk.yandex.ru адрестік жолында логин мен пароль енгізіледі. Яндекс.Диск платформасында құжаттарды, кестелерді және презентацияларды жасауға және өңдеуге болады. 

Жоғарыда аталған бағдарламалар БҚББ ұйымдарының басшыларына қашықтықтан білім беру процесін бақылауды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

        3. БҚББ ұйымдарының білім беру процесіне қатысушылардың қызметі

9. БҚББ ұйымының басшысы мыналарды:

БҚББ ұйымының жұмыс жоспарын;

сабақ кестесін бекітеді;

ұйымның педагогтері мен өзге де қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастырады;

скриншоттар, бейнежазбалар, хабарламалар және т.б. алу арқылы педагогтермен, білім алушылармен және олардың ата-аналарымен кері байланыс жүргізіп, білім беру үдерісін кестеге сәйкес ұйымдастыруға тұрақты мониторинг пен бақылауды жүзеге асырады; 

жұмыс сапасын арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдер қабылдайды.

10. Басшының орынбасарлары, бөлім меңгерушілері, әдіскерлер:

білім алушылардың білім беру бағдарламаларын меңгеруіне бағытталған шараларды әзірлеуді ұйымдастырады;

оқу материалдарын, оның ішінде электрондық оқу-әдістемелік кешендерді, электрондық білім беру ресурстарын қалыптастыру жөніндегі жұмысты ұйымдастырады;

сабақ кестесін құрастырады, оларды БҚББ ұйымының интернет-ресурстарында (сайт) орналастырылады;

педагогтермен бірге білім алушылардың білім беру қызметін ұйымдастыруды анықтайды: оқытудың әдістері мен тәсілдері, білім алушылардың тапсырмаларды алу мерзімдері және олардың орындалған жұмыстарды ұсынуы;

білім беру процесінің барлық қатысушыларын (педагогтерді, білім алушыларды, ата-аналарды (заңды өкілдерді), басқа да қызметкерлерді) жұмысты ұйымдастыру және оқыту нәтижесі туралы хабардар етуді жүзеге асырады;

ақпараттық-коммуникациялық технологияларды және телекоммуника-циялық құралдарды қолдана отырып, білім беру процесін ұйымдастыру барысында әдістемелік сүйемелдеуді жүзеге асырады;

бекітілген кестеге сәйкес педагогтердің қызметін және олармен кері байланысты ұйымдастырады;

педагогтердің оқу жүктемесін орындау бойынша жұмысты үйлестіреді;

білім беру ұйымының қызметін талдайды.

11. Педагогтер:

күнтізбелік-тақырыптық және жеке жоспарларды түзетеді;

веб-сайттарға, электронды кітапханаларға және т.б. сілтемелерді қолдана отырып, оқу материалдарын құрылымдауды жүзеге асырады;

балалардың қызығушылықтарын ескере отырып, қашықтықтан жұмыс істеу үшін жеке тапсырмалар әзірлейді;

қашықтықтан оқыту түріндегі жаңа формат туралы ақпаратты электрондық пошта, Aitu чат, WhatsApp-чаттар, Telegram-каналдар және т.б. арқылы білім алушылар мен олардың ата-аналарының (заңды өкілдері) назарына жеткізеді;

электрондық ресурстарда оңтайлы және әр түрлі жұмыс түрлерін (бейнесабақтар, дербес жұмыс, қашықтытан байқаулар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, мұражайларға, театрларға, көрмелергежәне т.б. виртуалды қатысу), қолжетімді ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, БҚББ педагогтері мен білім алушылар арасында интерактивті өзара іс-әрекетті қамтамасыз етеді;

бекітілген оқу кестесіне сәйкес қашықтан сабақтар өткізеді, дербес жұмысқа бақылау жасайды;

білім алушыларға, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға жеке кеңес өткізеді.

тапсырмалардың орындалуын бақылайды;

12. Білім алушы:

педагогтермен кесте бойынша байланыста болады;

қолжетімді байланыс құралдары арқылы сабақ кестесімен, тақырыптарымен, мазмұнымен танысады;

кестеге сәйкес білім алушының жеке кабинетіне (бар болса) өз бетімен оқу мақсатында оқу материалын алу үшін электронды поштаға және басқа да байланыс жүйелері мен технологияларына кіреді;

тапсырмаларды өз бетінше орындайды, педагогтердің талаптарына сәйкес орындалған тапсырмаларды қолжетімді байланыс құралдары (электронды пошта, Aitu чат,WhatsApp-чатжәне т.б.) арқылы сканерлеу (немесе фото) арқылы педагогке ұсынады;

тапсырмаларды орындау кезінде өзін-өзі бақылау қағидаларын сақтайды.

13. Білім алушылардың ата-аналары (заңды өкілдері):

жұмыс кестесімен, сабақ кестесімен танысады;

мүмкіндігінше білім алушылардың тапсырмаларды орындауын бақылауды жүзеге асырады;

педагогтермен, топ басшыларымен байланыста болады;

оқыту үшін жағдай жасайды.

14. Қосымша білім беру педагогтері өз жұмысында түрлі интернет-дереккөздерді пайдалана алады. Мысалы:

1) Тұңғыш Президент Кітапханасы –

https://nur-sultan3d.kz/art/museum/nationalmuseum.html;

2) Ұлттық өнер галереясы - Вашингтон https://www.nga.gov/index.html;

3) Қазақстанның орталық мемлекеттік мұражайы -

http://www.csmrk.kz/index.php/mnu-exposition/mnu-virtual-obzor ;

4) Семей қаласындағы Абай Құнанбаев мұражайы -

http://www.3dsemey.kz/Virtyal?id=138&lang=ru;

5) Ұлттық Мұражай -

https://www.tourister.ru/world/asia/kazakhstan/city/astana/museum/24078 ;

6) Пинакотека Брера - Милан https://pinacotecabrera.org/;

7) Уффици - Флоренция Галереясы https://www.uffizi.it/mostre-virtuali;

8) Ватикан Мұражайы - Рим

http://www.museivaticani.va/content/museivaticani/it/collezioni/catalogo-online.html;

9) Археологиялық мұражайы - Афины

https://www.namuseum.gr/en/collections/;

10) Прадо - Мадрид https://www.museodelprado.es/en/the-collection/art-works;

11) Лувр - Париж https://www.louvre.fr/en/visites-en-ligne;

12) Британ мұражайы - Лондон https://www.britishmuseum.org/collection;

13) Метрополитен мұражайы - Нью-Йорк

https://artsandculture.google.com/explore;

14) Эрмитаж - Санкт-Петербург https://bit.ly/3cJHdnj;

15) бейнесабақ: «Экскурсовод портфелін жинау», «Туристік жорықтарға арналған жеке және топтық жабдықтарды таңдау», «Бағдарлаушы спортшыларды дайындау», «Туристік тораптардың түрлері», «Бөлме өсімдіктерін өсірудің вегетативтік тәсілдері», «Құрғақ жапырақтар мен гүлдерден жасалған тегіс композиция», «Жеміс-жидектер мен көкөністер құрамындағы С дәруменін анықтау» -  https://www.ziyatker.org/122;

16) виртуалды экскурсиялар: Ижевск қ. Балалар хайуанаттар бағы -

http://udm-zoo.ru/Zoo_3dtour/3dtour_zoo.html, Қырым Сафари - http://park-taigan.ru/wp-content/uploads/tour/taigan.html;

Балалар хайуанаттар бағы -

https://www.youtube.com/channel/UCmvjARDhwmZ6Ke2MCFfle6g;

The TemerBoy -

https://www.youtube.com/channel/UC6j3uG9Gb6gVsYAFUUoC2EA;

17) техникалық шығармашылық және робототехника бойынша бейне сабақтар - 

https://www.youtube.com/channel/UCZRmfTmR24k4LXQtJrnFAhA,https://www.youtube.com/user/shogun13371337;

https://www.youtube.com/playlist?list=PL0lO_mIqDDFW5h4vGzizQDcsqK3nxjvy_

18) Қазақстан белгілі мұражайлары –

https://tonkosti.ru/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B8_%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0

19) Қазақстанның мамандандырылған мұражайлары –

https://www.tripadvisor.ru/Attractions-g293943-Activities-c49-Kazakhstan.html

https://pandaland.kz/articles/semya/semejnyj-dosug/muzei-kotorye-stoit-pokazat-detyam

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F:%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B8_%D0%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%85%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0

https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:National_Museum_of_the_Republic_of_Kazakhstan

https://olke.kz/kaz/struktura-muzeya/filialy/oblastnoj-istoriko-kraevedcheskij-muzej

https://g.co/kgs/PSTWx6

https://www.zhambyl.gov.kz/kz/news/muzei/47

https://www.tourister.ru/world/asia/kazakhstan/museum

20) Online ресурстар.

Жобалық қызметке негізделген STEM пәндерді зерделеуге арналған платформалар.

http://platform.stem-academia.com/

https://www.instructables.com/id/100-STEAM-Projects-for-Educators/

https://melscience.com/RU-ru/experiments/

3Д модельдеуді және робот техникасын зерделеу үшін платформалар.

https://www.tinkercad.com/

https://academy.zmorph3d.com/

 

 

4. Балаларға қосымша білім беру ұйымдары

қызметінің бағыттары және түрлері

 

15. БҚББ үйірмелерінің 178 түрлері бойынша жұмысты қашықтықтан ұйымдастыруға болады.Қызметтің кейбір түрлері «педагог – бала» тура байланысын талап етеді. Осыған байланысты үйірмелердің 41 түрі бойынша қашықтықтан жұмысты ұйымдастыруға қиын болады.

Білім беруді басқару органдарына және мектептен тыс қосымша білім беру ұйымдарына мыналар ұсынылады:

қашықтықтан оқыту үшін ресурстар жасау: бағдарламалық қамтамасыз етуді дайындау, платформаларға қосу, бейімделген жоспарлар, бағдарламалар, кесте және басқаларды әзірлеу;

қашықтықтан сабақтар өткізу үшін БҚББ педагогтеріне ақпараттық технологияларды оқытуды ұйымдастыру.

 

Қашықтықтан жүргізуге болатын үйірмелер

Қашықтықтан жүргізуге болмайтын үйірмелер

Ғылыми-техникалық бағыт

1

1

Бастапқы техникалық үлгілеу

 

 

2

2

Авиаүлгілеу

 

 

3

3

Автоүлгілеу

 

 

4

4

Кемеүлгілеу

 

 

5

5

Зымыран үлгілеу

 

 

6

 

 

1

Робот техникасы

7

 

 

2

Космонавтика

8

6

3Д үлгілеу

 

 

9

7

Компьютерлік графика

 

 

10

8

Машина жасау

 

 

11

 

 

3

Ғарыштық радиобайланыс

12

9

Радиотехника

 

 

13

10

Мотоцикл спорты

 

 

14

 

 

4

Картинг

15

11

Есептеу техникасы

 

 

16

12

Ақпараттық технологиялар

 

 

17

13

Стендтік үлгілеу

 

 

18

14

Үлгілеу

 

 

19

 

 

5

Трассалық үлгілеу

20

 

 

6

Яхтинг

21

 

 

7

Атқыштар спорты

22

 

 

8

Спорттық радиопеленгация

23

15

Инженерлік жобалау негіздері

 

 

24

16

Робот техникалық және мехатрондық жүйелерді инженерлік жобалау негіздері

 

 

25

17

Техникалық әскери-тарихи үлгілеу

 

 

26

18

Техникалық спорт түрлері

 

 

27

 

 

9

Фотосурет

28

19

Өнертапқыштық және рационализаторлық

 

 

29

20

Радиоспорт

 

 

30

21

Техникалық дизайн

 

 

31

22

Радиоэлектроника

 

 

32

23

Құрастыру

 

 

33

24

Бағдарламалау

 

 

34

25

Информатика

 

 

35

26

Инженерлік-техникалық қызмет

 

 

36

27

Медиа шығармашылық

 

 

37

28

Компьютерлік дизайн

 

 

38

29

Киновидео шығармашылық

 

 

39

30

Желкенді ісі

 

 

40

31

Электротехника

 

 

41

32

Химия-техникалық бағдарламалау

 

 

42

33

Лего-құрастыру

 

 

43

34

Спорттық радио үлгілеу

 

 

44

35

Авто ісі негіздері

 

 

45

36

Сәулеттік үлгілеу

 

 

46

 

Жарнама өнері

 

 

47

37

 

10

Телестудия

48

38

Компьютерлік графика

 

 

49

39

Техникалық бағдарламалау

 

 

50

40

Техникалық квиллинг

 

 

51

41

Әскери техниканы үлгілеу

 

 

52

42

Ғылыми зерттеу негіздері

 

 

53

43

Шағын су көліктерін үлгілеу

 

 

54

44

Аэроғарыштық білім беру және үлгілеу

 

 

55

45

Ғарыштық ғылым

 

 

56

46

Рендеринг – құру проекцияларына сәйкес таңдалған физикалық үлгілеу

 

 

57

47

Парашютпен ұшуға дайындық

 

 

58

48

Мультипликация

 

 

59

 

 

11

Құм графика/ анимация

Туристік-өлкетану бағыты

60

 

 

12

Тау туризмі  

61

 

 

13

Су туризмі

62

49

Жаяу туризм

 

 

63

 

 

14

Скалолазание

64

50

Спорттық бағдарлану

 

 

65

 

 

15

Спелеотуризм

66

 

 

16

Велотуризм

67

 

 

17

Шаңғы туризмі

68

 

 

18

Оңалту туризмі

69

 

 

19

Экологиялық туризм

70

51

Өлкетану

 

 

71

52

Туристік серуен

 

 

72

53

Жорық

 

 

73

54

Экспедициялар

 

 

74

 

 

20

Туристік лагерь

75

55

Этнографиялық, ауыл туризмі

 

 

76

56

Ғылыми туризм

 

 

77

 

 

21

Өзенмен ағу

78

 

 

22

Рафтинг

79

57

Мәдени-танымдық туризм

 

 

Экология-биологиялық бағыт

80

58

Экология

 

 

81

59

Орнитология

 

 

82

60

Балық аулау

 

 

83

61

Гүл өсіру

 

 

84

62

Флористика

 

 

85

63

Зоология (флора, түрлік құрамы, рационы)

 

 

86

64

Анималистика

 

 

87

65

Энтомология

 

 

88

66

Өсімдік шаруашылығы

 

 

89

67

Генетика

 

 

90

68

Дендрология

 

 

91

69

Бақ өсіру

 

 

92

70

Мал шаруашылығы

 

 

93

71

Аквапоника

 

 

94

72

Көкөніс өсірушілік

 

 

95

73

Қоян өсіру шаруашылығы

 

 

96

74

Иппотерапия

 

 

97

75

Геобионтика

 

 

98

76

Ветеринария

 

 

99

77

Бионика

 

 

100

78

Геология

 

 

101

79

Гидробиология

 

 

102

80

Ландшафттану

 

 

103

81

Ароматерапия

 

 

104

82

Хромотерапия

 

 

105

83

Гарденотерапия

 

 

106

84

Анималтерапия

 

 

Музыкалық бағыт

107

85

Ішекті: скрипка

 

 

108

86

Альт

 

 

109

87

Виолончель

 

 

110

88

Қазақ халық аспаптары:

Домбра

 

 

111

89

Қобыз

 

 

112

90

Қылқобыз

 

 

113

91

Жетіген

 

 

114

92

Сазсырнай

 

 

115

93

Шертер

 

 

116

94

Сыбызғы

 

 

117

95

Дауылпаз

 

 

118

96

Шаңқобыз

 

 

119

97

Орыс халық аспаптары:домра

 

 

120

98

Балалайка

 

 

121

99

Гитара

 

 

122

100

Баян 

 

 

123

101

Аккордеон

 

 

124

102

Үрмелі: флейта

 

 

125

103

Валторна

 

 

126

104

Гобой

 

 

127

105

Фагот

 

 

128

106

Саксофон

 

 

129

107

Труба

 

 

130

108

Тромбон

 

 

131

109

Кларнет

 

 

132

110

Соққы құралдары: үлкен және кіші барабандар

 

 

133

111

Үшбұрыш

 

 

134

112

Тарелке

 

 

135

113

Бубен

 

 

136

114

Кастаньеты

 

 

137

115

Литавры

 

 

138

116

Ксилофон

 

 

139

117

Вибрафон

 

 

140

118

Қоңырау және басқа да бірқатар

 

 

141

119

Клавиштық фортепиано

 

 

142

120

Жеке академиялық ән айту

 

 

143

121

Дәстүрлі ән айту

 

 

144

122

Эстрадалық вокал

 

 

145

123

Халықтық ән айту

 

 

146

124

эстрадалық-джаз ән айту

 

 

147

125

Хор әні

 

 

Көркем-эстетикалық бағыт

148

126

Сурет

 

 

149

 

 

23

Көзі көрмейтін балаларға арналған бейнелеу өнері студиясы

150

127

Кескіндеме

 

 

151

128

Мүсін

 

 

152

129

Компьютерлік графика және дизайн

 

 

153

130

Батик

 

 

154

 

 

24

Суық батик, ыстық батик

155

131

Гобелен

 

 

156

132

Жіпті графика

 

 

157

133

Шілтер өрімі

 

 

158

134

Таспен көркем ою

 

 

159

135

Ағашты көркем кесу

 

 

160

136

Сүйектен көркем ою

 

 

161

 

 

25

Керамика, қыш ісі

162

137

Мүсіндеу, керамикалық мүсіндеу

 

 

163

138

Кестелеу

 

 

164

139

Ілгекпен, арқаумен тоқу

 

 

165

140

Макраме

 

 

166

141

Оригами. Қағаздан жасалған бұйымдар (гүлдер, құстар, жануарлар және т. б.)

 

 

167

142

Икэбана. Табиғи материалдан жасалған бұйымдар

 

 

168

143

Кілем тоқу

 

 

169

144

Зергерлік өнер

 

 

170

145

Ағашқа көркем сурет салу

 

 

171

146

Металл бойынша көркем сурет салу

 

 

172

147

Керамика бойынша көркем сурет салу

 

 

173

148

Қағаздан көркем кесу. Аппликация

 

 

174

149

Теріні көркем өңдеу

 

 

175

150

Металды көркем өңдеу

 

 

176

151

Пирография ағашқа, теріге, матаға күйдіру

 

 

177

152

Шынымен жұмыс: витраж, витражды сурет салу, мозаика

 

 

178

153

Бисер тоқу

 

 

179

154

Пэчворк (құрақ тігу), декупаж (кесілген немесе үзілген бейненің көмегімен декорациялау техникасы), срапбукинг (қолөнер түрі-альбомдар мен кітапшалар-дың әр түрлі тіліктерінен жасау), point-to-point техникасындағы декор, квиллинг (қағаз айналдыру өнері), фелтинг (қоқыс тастайтын жүннен жасалған бұйымдар)

 

 

180

155

Би элементтері (жеке)

 

 

181

 

 

26

Би( топтық): классикалық

182

 

 

27

Бал биі

183

 

 

28

Халықтық-сахналық би

184

 

 

29

Тарихи-тұрмыстық би

185

 

 

30

Заманауи би

186

156

Театр

 

 

187

157

Қуыршақ театры

 

 

188

158

Көлеңке театры

 

 

189

 

 

31

Цирк өнері

190

159

Кино өнері

 

 

191

160

Көркем дизайн

 

 

192

 

 

32

Эбру өнері

193

161

Фотоөнер

 

 

Әлеуметтік-педагогикалық бағыт

194

162

Журналистика

 

 

195

 

 

33

Медиаорталық

196

163

Балалар қоғамдық қозғалысы

 

 

197

164

Мұражай педагогикасы

 

 

198

165

Әскери-патриоттық клуб

 

 

Спорттық бағыт

199

166

Греко-рим күресі

 

 

200

167

Қазақ күресі

 

 

201

168

Дзюдо

 

 

202

169

Бокс

 

 

203

170

Еркін күрес

 

 

204

171

Қоян-қолтық ұрыс

 

 

205

172

Годзю рю каратэ до

 

 

206

173

Таэквондо

 

 

207

174

Айкидо

 

 

208

175

Футбол

 

 

209

176

Баскетбол

 

 

210

177

Шахмат

 

 

211

178

Тоғыз құмалақ

 

 

212

 

 

34

Гандбол

213

 

 

35

Футбол                                                  

214

 

 

36

Мини-футбол

215

 

 

37

Волейбол

216

 

 

38

Плавание

217

 

 

39

Фигурное катание

218

 

 

40

Хоккей

219

 

 

41

Көркем гимнастика

Просмотров: 2376


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст